ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی چرم پانا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی چرم پانا از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی چرم پانا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی چرم پانا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی چرم پانا اقدام نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی چرم پانا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.فروشگاه اینترنتی چرم پانا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
همه مطالب در فروشگاه اینترنتی چرم پانا مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی چرم پانا جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی چرم پانا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این فروشگاه محفوظ میدارد.
فروش و تحویل سفارش:
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی چرم پانا درج شده و فروشگاه اینترنتی چرم پانا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
ثبت سفارش:
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و پذیریش قوانین فروشگاه بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه نماید و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت کند.
روش های ارسال:
سفارشات در شهر اصفهان توسط پیک ارسال می گردند و هزینه ارسال نیز طبق تعرفه پیک می باشد. در سایر شهرها سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا تیپاکس ارسال می گردد که کد رهگیری آن از طریق پیامک برای کاربران عزیز ارسال می شود.
هزینه ارسال:
هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.
مدت زمان تحویل کالا:
توجه: مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
سفارشاتی که تا ساعت 20 شب ثبت و پرداخت شوند فردای آن (به جز روز های تعطیل) تحویل اداره پست یا شرکت تیپاکس داده می شوند.
خدمات پس از فروش:
در صورت هر گونه اشتباه از سوی چرم پانا اعم از ارسال محصول اشتباه یا وجود ایراد و نقص در محصول ، سفارش شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد ، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید .
راهنمایی و مشاوره برای خرید:
به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، تعیین سایز و موارد دیگر ، فروشگاه اینترنتی چرم پانا راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن 09132387811 در ساعات کاری 9 تا 21 در ارتباط باشید.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات:
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.
حق مالکیت مادی و معنوی:
کلیه محتوای فروشگاه صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپیبرداری و استفادهی شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
فورس ماژور:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (همانند جنگ، بیماریهای همهگیر، سیل، زلزله، قحطی، خرابی زیرساختها و ...)، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
خطا در ثبت قیمت:
اگر قیمت کالایی به دلیل اشتباه نیروی انسانی یا خطا در سیستم به اشتباه ثبت شود، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است مبلغ واریز شده توسط مشتری در اسرع وقت طی 24 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد و مشتری با آگاهی از این قوانین، در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
شرایط مرجوعی کالا:
مشتری می تواند تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا در شرایط زیر محصول رو مرجوع کند:
1. عیب ظاهری یا فنی (مثل دوخت ناقص، پارگی، مشکل در قفل یا زیپ)
2. عدم تطابق محصول با توضیحات یا عکسها
3. اشتباه در ارسال مدل یا رنگ
مرجوعی در این شرایط پذیرفته نمیشود:
• استفاده از محصول
• آسیب به کالا در اثر استفاده نادرست
• سفارشیسازی خاص (مثل اسم یا طرح حکشده)
فرآیند مرجوعی:
1. مشتری با پشتیبانی تماس میگیرد (واتساپ / تلفن / دایرکت).
2. عکس مشکلدار رو ارسال میکند.
3. در صورت تأیید، کالا را به آدرس ما مرجوع میکند.
4. هزینه ارسال مرجوعی در صورتی که اشتباه از طرف فروشگاه باشد، به عهده چرم پانا می باشد.
زمان گارانتی:
تمام محصولات چرم پانا دارای ۶ ماه گارانتی کیفیت می باشند.
گارانتی شامل:
• جدا شدن یا باز شدن دوختها
• ایراد در یراقآلات (قفل، زیپ، بند)
• تغییر شکل یا رنگ در صورت استفاده صحیح
موارد خارج از گارانتی:
• آسیب ناشی از استفاده نادرست (مثلاً فشار بیش از حد، تماس با مواد شیمیایی)
• خراش یا پارگی در اثر استفاده
• تغییرات ناشی از نگهداری غلط (مثلاً رطوبت زیاد، حرارت مستقیم و برخورد با مواد شیمیایی)
روش استفاده از گارانتی:
1. مشتری تماس میگیره و عکس یا ویدئو ارسال میکنه.
2. مشکل بررسی و در صورت تأیید، کالا تعمیر یا تعویض میشه.
3. هزینه ارسال به کارگاه به عهده مشتری، برگشت با ما.
• لطفاً فاکتور یا شماره سفارش رو هنگام درخواست مرجوعی یا گارانتی ارائه کنید.
• بستهبندی اولیه رو برای بازگرداندن کالا نگه دارید